Dorpsraad komt naar je toe.. Oude Dorp Zuid-West op zaterdag 5 maart.

In 2016 pakken we de draad weer op met het bezoeken van wijken in ons dorp. Het Oude Dorp is op zich een groot gebied daarom hebben we het gebied voor ons bezoek beperkt tot binnen de geografische grenzen van; Hoofdweg, Zuiderdreef, Westerdreef en Venneperweg. De volgende keren bezoeken we de andere gebieden in de kern van het dorp.
Een plek waar veel zwerfaval ligt. Een stukje groen dat mooier zou kunnen worden. Een leuk idee voor uw buurt. Wij komen naar de wijk toe en gaan met bewoners in gesprek. Wij horen en zien graag wat er speelt in de wijk.
 Wij horen en zien graag wat er speelt in de wijk. Wij kunnen bewoners de weg wijzen naar instanties die kunnen helpen of nemen ideeën mee in ons overleg met de gemeente Haarlemmermeer.
Naast een mooie website en een actuele facebookpagina hebben wij voor 2016 diverse doelstellingen geformuleerd. Speerpunten zijn onderhoud van stoepen en straten, ontwikkelingen Schiphol en het ontwikkelen van een dorpshart. ‘Wij willen laten zien dat we misschien niet bij iedereen bekend zijn, maar wel heel veel werk verzetten om de leefbaarheid van Nieuw-Vennep te vergroten. Het is vreemd dat we als Dorpsraad 60 jaar bestaan en toch bij vele dorpsgenoten niet bekend zijn. Daar gaan we dus iets aan doen,’ aldus voorzitter Peter Bokhorst.

Op zaterdag 5 maart, als het droog weer is, gaan de leden van de Dorpsraad een gedeelte van de oude kern bezoeken.
De kans is dus groot dat op zaterdag 5 maart in deze wijk tussen 10 en 12 uur de deurbel gaat en u een flyer van de Dorpsraad krijgt of u op straat aangesproken wordt door één van de bestuursleden.
Heeft u punten waar de Dorpsraad beslist naar moet komen kijken?

Geef ze vast door via de mail (secretariaat@dorpsraadnieuwvennep.nl) of via facebook (www.fb.com/dorpsraadnieuwvennep).

We starten om 10.00 uur vanuit de Symfonie bij bakkerij van Maanen.
Bij slecht weer kunt u ons in het winkelcentrum de Symfonie aantreffen.

De bevindingen van Welgelegen Noord en Molenwijk worden door de nieuwe gebiedsbeheerder opgepakt. Wij vinden het ook heel vervelend dat de gemeente onze rapporten zo traag in behandeling neemt.

4 februari 2016